Τι να κάνω σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής του iPhone, iPad ή του iPod touch;

0
85

Αν χάσετε το iPhone, το iPad ή το iPod touch σας ή πιστεύετε ότι μπορεί να έχει κλαπεί, τα παρακάτω βήματα ίσως σας βοηθήσουν να το βρείτε και να προστατεύσετε τα δεδομένα σας.

Αν η Εύρεση iPhone είναι ενεργοποιημένη στη συσκευή που έχει χαθεί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Εύρεση iPhone για να βρείτε τη συσκευή σας και να προβείτε σε επιπλέον ενέργειες για να την ανακτήσετε και να διατηρήσετε τα δεδομένα σας ασφαλή.

  • Συνδεθείτε στη σελίδα icloud.com/find σε Mac ή PC ή χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Εύρεση iPhone σε ένα άλλο iPhone, iPad ή iPod touch.
  • Βρείτε τη συσκευή σας. Ανοίξτε την Εύρεση iPhone και επιλέξτε μια συσκευή για να προβάλετε τη θέση της στον χάρτη. Αν η συσκευή βρίσκεται κοντά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αναπαραγωγή κάποιου ήχου για να διευκολύνετε τον εντοπισμό της από εσάς ή κάποιον άλλο που βρίσκεται κοντά της.
  • Ενεργοποιήστε τη Λειτουργία απώλειας. Χρησιμοποιώντας τη Λειτουργία απώλειας, μπορείτε να κλειδώσετε τη συσκευή σας εξ αποστάσεως με ένα τετραψήφιο συνθηματικό, να προβάλετε ένα προσαρμοσμένο μήνυμα με τον αριθμό τηλεφώνου σας στην οθόνη κλειδώματος της συσκευής που έχει χαθεί και να παρακολουθήσετε τη θέση της συσκευής. Αν προσθέσατε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες στο Apple Pay, η δυνατότητα πληρωμών με χρήση του Apple Pay στη συσκευή θα ανασταλεί όταν θέσετε τη συσκευή σε Λειτουργία απώλειας.
  • Δηλώστε την απώλεια ή την κλοπή της συσκευής σας στην τοπική αστυνομική αρχή. Η αστυνομία ενδέχεται να ζητήσει τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας. Βρείτε τον σειριακό αριθμό:
    • Στην αρχική συσκευασία ή στην απόδειξη
    • Στη σελίδα “Το προφίλ υποστήριξής μου” (supportprofile.apple.com/el), αν έχετε καταχωρήσει τη συσκευή στο Apple ID σας
    • Σβήστε τη συσκευή σας. Για να εμποδίσετε την πρόσβαση οποιουδήποτε άλλου στα δεδομένα της συσκευής που έχετε χάσει, μπορείτε να τη σβήσετε εξ αποστάσεως. Όταν σβήσετε τη συσκευή σας, όλες οι πληροφορίες σας (συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών για το Apple Pay) θα διαγραφούν από τη συσκευή και δεν θα μπορείτε να την εντοπίσετε χρησιμοποιώντας την Εύρεση iPhone. Αφού σβήσετε μια συσκευή, δεν μπορείτε να την παρακολουθήσετε. Αν καταργήσετε τη συσκευή από τον λογαριασμό σας αφού τη σβήσετε, το Κλείδωμα ενεργοποίησης θα απενεργοποιηθεί. Με αυτή την ενέργεια, θα επιτρέπεται σε άλλα πρόσωπα να ενεργοποιήσουν και να χρησιμοποιήσουν τη συσκευή σας.

Αν χρησιμοποιείτε την Οικογενειακή κοινή χρήση, οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό της συσκευής που έχει χάσει ένα άλλο μέλος. Ζητήσατε απλώς από το μέλος της οικογένειάς σας να συνδεθεί στο iCloud με το Apple ID του και θα μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε συσκευή έχει συσχετιστεί με αυτόν το λογαριασμό της Οικογενειακής κοινής χρήσης.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που η συσκευή σας iOS είναι απενεργοποιημένη ή εκτός σύνδεσης;

Αν η συσκευή που έχει χαθεί είναι απενεργοποιημένη ή εκτός σύνδεσης, εξακολουθείτε να μπορείτε να τη θέσετε σε Λειτουργία απώλειας, να την κλειδώσετε ή να τη σβήσετε εξ αποστάσεως. Αυτές οι ενέργειες θα πραγματοποιηθούν, την επόμενη φορά που η συσκευή σας θα βρεθεί σε σύνδεση. Αν καταργήσετε τη συσκευή από τον λογαριασμό σας ενώ είναι εκτός σύνδεσης, τυχόν ενέργειες που εκκρεμούν σχετικά με τη συσκευή θα ακυρωθούν.

Πώς απενεργοποιείται ή ακυρώνεται η Λειτουργία απώλειας;

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη Λειτουργία απώλειας εισάγοντας το συνθηματικό στη συσκευή σας. Μπορείτε επίσης να απενεργοποιήσετε τη Λειτουργία απώλειας στο iCloud.com ή από την εφαρμογή Εύρεση iPhone.

Τι συμβαίνει αν η Εύρεση iPhone δεν είναι ενεργοποιημένη στη συσκευή που έχει χαθεί;

Αν δεν είχατε ενεργοποιήσει την Εύρεση iPhone πριν από την απώλεια ή την κλοπή της συσκευής σας, δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να εντοπίσετε τη συσκευή. Ωστόσο, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να προστατεύσετε τα δεδομένα σας:

  • Αλλάξτε το συνθηματικό του Apple ID σας. Αλλάζοντας το συνθηματικό του Apple ID σας, μπορείτε να εμποδίσετε την πρόσβαση στα δεδομένα σας στο iCloud ή τη χρήση άλλων υπηρεσιών (όπως το iMessage ή το iTunes) από τη συσκευή που έχει χαθεί.
  • Αλλάξτε τα συνθηματικά για άλλους λογαριασμούς στο Internet στη συσκευή σας. Σε αυτούς μπορεί να περιλαμβάνονται λογαριασμοί email, Facebook ή Twitter.
  • Δηλώστε την απώλεια ή την κλοπή της συσκευής σας στην τοπική αστυνομική αρχή. Η αστυνομία ενδέχεται να ζητήσει τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας. Βρείτε τον σειριακό αριθμό:
    • Στην αρχική συσκευασία ή στην απόδειξη
    • Στη σελίδα “Το προφίλ υποστήριξής μου” (supportprofile.apple.com/el), αν έχετε καταχωρήσει τη συσκευή στο Apple ID σας
  • Δηλώστε την απώλεια ή την κλοπή της συσκευής σας στον φορέα κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε. Ο φορέας μπορεί να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό, εμποδίζοντας τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα και τη χρήση δεδομένων.

Η Εύρεση iPhone είναι ο μόνος τρόπος να εντοπίσετε ή να παρακολουθήσετε μια συσκευή σε περίπτωση απώλειας. Αν η Εύρεση iPhone δεν έχει ενεργοποιηθεί στη συσκευή σας πριν χαθεί, δεν υπάρχει άλλη υπηρεσία της Apple η οποία να μπορεί να εντοπίσει, να παρακολουθήσει ή να επισημάνει με οποιονδήποτε τρόπο τη συσκευή σας για εσάς.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here